miercuri, 26 ianuarie 2011

-SATAN MORT-

Trasura goneste nebuna pe strazi carandu/ma pe mine, un nebun scapat dintr/un laborator improvizat unde in ultimele luni am facut experimente de alchimie. Vantul bate nebun iar ploaia rece izbeste nebuneste geamul inzoit al trasurii. Frigul nebun imi patrunde in oasele ce/mi scartaie jalnic cand imi intorc capul sa privesc intr/o parte. Aud ciocanind in usa trasurii si totul mi se pare nebunie. Stiu ca nimeni nu ar putea sa ciocaneasca la usa trasurii atata timp cat ea alearga pe strazile pavate cu piatra cubica.

Noaptea asta nebuna ma cuprinde. Ploaia si ceata cad peste trasura si se preling din plafonul ei pe palaria mea. Tremur. Stiu ca cel ce ma urmareste ma va prinde. Felinarul scartaie izbindu/se se lemnul trasurii. Si goana nebuneasca se opreste. Cobor in fuga si cad si ma ridic si intru repede scarile ce imi rasar in fata. E casa mea cu pereti acoperiti de tapet pe jumatate ars. Miroase a mucegai. Mucegaiul se intinde, mucegaiul curge din tavan pe pereti astupand lampa cu gaz. Dau cu mana peste sticla fierbinte a lampii si curat mucegaiul. Mucegaiul e verzui si are plori vinetii.

Ma cuprinde ameteala. Scarile din casa scartaie nebuneste iar mainile mele tremura nebuneste. Picioarele ma dor iar caii necheaza ingroziti in fata casei, in ploaie.

Caii striga: "David! David, fugi sau vei muri!"

Iar eu nu ii ascult. Mucegaiul imi ajunge pana la gat si in casa caut o intrare in dormitorul meu sa ajung la cruce caci l/am descoperit pe Satan iar el m/a descoperit pe mine. Are respiratia rece. Nu il vad dar ii aud pasii. Nu ar trebui sa aud pasii lui Satan deoarece casa e plina de mucegai. Eu insumi nu imi aud pasii din cauza mucegaiului. Abia respir. Iau lampa si ma uit in jur si lampa imi arde carnea de pe mana. Acum se face intuneric in casa si imi zaresc doar aburii ce imi ies prin nari. Simt o intepatura prin coaste si aud vecinii bucurandu/se in casa de alaturi. Eu nu pot sa ma bucur pentru ca nu am voie sa ma bucur. Eu sunt facut pentru a nu ma bucura. Nu mai aud caii nechezand in fata casei, in ploaie. Doar aud copitele lor pierzandu/se in departare, in ploaie.

El e aici. E undeva in spatele meu. Daca ma intorc, el se intoarce in spatele meu. Si iar. Si acum intra in mine. Mucegaiul urca si imi ajunge pana la genunchi. Nu ma pot misca. Mucegaiul imi intra in ochi iar ochii mei incep sa duhneasca a carne putrezita. Scap cartile de vrajitorie din mana pentru totdeauna. Acum e in mine si ma comanda. Nu vad nimic decat cateva umbre colorate in violet si verde inchis. Ma plimb prin casa, trec prin pereti si alunec usor plutind peste scari. Ma duce unde vrea. Ma duce in odaia cu crucea si in fata usii ma urca pe un scaun si imi petrece un streang facut dintr/un cearsaf murdar dupa gat si ma impinge de pe scaun si ma trage de picioare si ma chinuie si se zvarcoleste nebuneste in mine. Ma chinue stransoarea din jurul gatului si simt ca nu mai simt duhoarea ochilor putreziti din cauza streangului ce imi opreste respiratia si limba imi iese batjocoritoare afara iar ochii putreziti mi se casca in afara pocnind pe rand si scurgandu/mi/se pe obraji. Doar aud cum ma sugrum, aud un horcait si aud un scartait al funiei si aud apoi un fel de sasait ai apoi nu mai aud nimic. Zeama ochilor putreziti mi se scurge pe picioare picurand usor pe podea. Si Satan care a intrat in mine a murit. In sfarsit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu